-->

Thursday, December 5, 2013

First member on kedaiciknab.blogspot.com

As Salam & Hi Readers!


Lepas lunch bukak blog nampak bilangan blog followers bertambah seorang dan ini menjadikan total followers keseluruhannya adalah 2 orang termasuk saya...Yeayyy [perlu ke?]


Dan disebabkan Pn Liza kita ni adalah follower pertama & hari ini saya amat bermurah hati maka akan ada hadiah misteri daripada saya sebagai tanda penghargaan kerana menyokong saya...Aicewah hehehe tungguuuu

So, kalau yang lain pun nak jugak hadiah misteri tunggu pengumuman saya pada bila-bila masa...Jangan lupa untuk LIKE Fb Kedai Cik Nab okeh!

Sebarang pertanyaan, konsultasi & pembelian hubungi saya:
~ Kedai Cik Nab: SID 960825
~ Call/SMS/WhatsApp: 0107663485
~ FB: Kedai Cik Nab (klik LIKE untuk dapatkan info terkini)
~ Email: nurnazihah86@gmail.com

1 comment:

  1. Waaahhh..........tetibaaaa kaaannn....
    Terima kasih kedai cik nab!!!! support u as always....

    lol

    ReplyDelete