-->

Wednesday, November 6, 2013

Cara manjaga jantung dengan sihat

As Salam & Hi Readers!

Haritu siapa yang ade LIKE Fb page saya Kedai Cik Nab mesti perasan saya ada up status pasal pengguna CoQ Health Plus kan?

So harini saya nak cerita lebih lanjut pasal testimonial tu. Well, lelaki yang saya maksudkan tu adalah...ehem ehem husband saye lah hehe macam kelakar lah pulak husband jadi bahan ujikaji. Apa2 pun point utama yang iols nak sampaikan ni adalah tentang keberkesanan CoQ tu sendiri...

Apa tu CoQ Health Plus?

  • CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.
  • CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
    • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
    • Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
    • Meningkatkan peredaran darah
    • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

 Testimonial:



Ceritanya bermula bila tahun lepas husband iols mengadu jantung rasa berdebar2 kadang2 sakit lepas tu jumpa pakar jantung di KMC (Kedah Medical Center) kot2 la ade something wrong dekat jantung. Selepas beberapa kali test lari atas treadmill & scan dokter sahkan yang husband saya takde masalah jantung cuma GERD yang mana simptom2 nya sama seperti sakit jantung. Sejak dari tu saya tak tahu lagi pasal CoQ ni 'mak' saya suggest ambil supplement Garlic dari Shaklee sebab pada masa ni simptom lebih kepada gastric dan sakit dada disebabkan angin dalam badan. Selepas daripada tu bila saya dapat tahu pasal CoQ terus beli untuk husband dan dah sebulan dia makan tapi tak konsisten kalau teringat makanlah kalau tak ingat selamat tinggal lah. Baru-baru ni bila saya dengar husband saya kata main futsal dah tak pancit dan rasa fresh. Simptom2 GERD, gastric, heartburn pun dah lama takde. Saya pun happy sebabnya bila jantung sihat pengepaman darah keluar dan masuk ke jantung akan lebih smooth dan dapat membekalkan oksigen yang mencukupi ke seluruh badan. Ini kisah saya, apa pula kisah anda?
Sebarang pertanyaan, konsultasi & pembelian hubungi saya:
~ Kedai Cik Nab
~ Call/SMS/WhatsApp: 0107663485
~ FB: Kedai Cik Nab (klik LIKE untuk dapatkan info terkini)
~ Email: nurnazihah86@gmail.com

No comments:

Post a Comment